15-16/11/23

Дорогі друзі, колеги, партнери!

Оргкомітет виставок REX/T-REX висловлює щиру подяку учасникам, відвідувачам, партнерам — усім, хто був з нами на виставках і брав активну участь у їх підготовці.

Пропонуємо вашій увазі основні підсумки виставок REX/T-REX 2017:

Виставкова площа, кв. м:
   В тому числі площа стендів, нетто
Спеціальна виставкова площа  (спікер-зона, бізнес-зона)

2 500
1 191
96

Кількість учасників,
в тому числі іноземних

128
16

Представлено торговельних марок

189

Представлено країн
(Україна, Болгарія, Люксембург, Італія, Казахстан, Китай)

6

Кількість візитів відвідувачів *

7 524

Кількість відвідувачів **

7 198

*Візит — дія особи, що входить на виставку під час її офіційної роботи з перепусткою і представляє цільову аудиторію для організаторів і учасників. Одна особа може враховуватися тільки один раз на день.

**Відвідувач — особа, яка відвідує виставку. Одна особа враховується тільки один раз за весь період роботи виставки, незалежно від кількості візитів.

Партнери REX/T-REX

Оргкомітет висловлює щиру подяку партнерам виставок:
Генеральному поліграфічному партнеру типографії «Вольф».

wolf_86
Партнеру компанії BRANDCARD.
logo_brandcard-1
Галузевим партнерам Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів АВІРСУ та Українській асоціації візуальних комунікацій У/А/В/І.
avirsu                      uavi
Інформаційним партнерам журналам Print Plus і «Наружка».
PrintPlus   narushka
Відвідувачі виставок

За три дні роботи виставки кількість відвідувачів склала 7 198 осіб (7 524 візити).

Розподіл візитів за днями:

На виставках проводилося анкетування відвідувачів. результати анкетування (дані 3 540 коректно заповнених анкет):

Галузь:

реклама1

50,4%

поліграфія

39,5%

торгівля

20,9%

освіта

14,0%

інформаційні технології

8,3%

будівництво та будматеріали

6,1%

харчова промисловість

5,0%

засоби масової інформації

4,8%

легка промисловість

4,2%

медицина і фармакологія

4,2%

індустрія розваг

4,1%

автомобілі та автосервіс

3,9%

зв'язок / телекомунікації

3,4%

банківські / фінансові послуги

3,4%

туризм

2,7%

меблева промисловість

2,1%

digital marketing

2,1%

транспорт

1,4%

інше

9,3%

 

1реклама:

рекламні послуги (PR, BTL, дизайн, розміщення)

64,9%

виготовлення реклами

58,1%

матеріали та обладнання для виготовлення реклами

19,6%

Географія відвідувачів

Основні регіони в порядку зменшення кількості відвідувачів: Київ і область, Дніпро і область, Харків і область, Вінниця та область, Одеса, Львів, Черкаси, Чернігів, Рівне, Суми, Полтава та область, Запоріжжя, Донецька область, Житомир та область, Миколаїв , Тернопіль, Чернівці, Херсон.

Рекламна кампанія

Напередодні виставки проводилася масштабна рекламна кампанія у Києві та регіонах. Були задіяні канали: зовнішня реклама, радіо ( «Наше радіо», NRJ, «Бізнес-радіо»), Internet, SMM, ЗМІ, безпосередня робота з потенційними відвідувачами через кол-центр, партнерів і учасників виставки.

 

Джерела залучення відвідувачів

Фотозвіт і відео з виставки ви можете переглянути на сайтах www.rex.ua і www.t-rex.ua, а також на www.facebook.com/REX.UA

До зустрічі 25 – 27 вересня на виставках REX/T-REX 2018!