Дорогі друзі, колеги, партнери!
Оргкомітет виставок REX/T-REX висловлює щиру подяку учасникам, відвідувачам, партнерам — усім, хто був з нами на виставках і брав активну участь у їх підготовці.
Пропонуємо вашій увазі основні підсумки виставок REX/T-REX 2017:
Виставкова площа, кв. м: |
2 500 |
Кількість учасників, |
128 |
Представлено торговельних марок |
189 |
Представлено країн |
6 |
Кількість візитів відвідувачів * |
7 524 |
Кількість відвідувачів ** |
7 198 |
*Візит — дія особи, що входить на виставку під час її офіційної роботи з перепусткою і представляє цільову аудиторію для організаторів і учасників. Одна особа може враховуватися тільки один раз на день.
**Відвідувач — особа, яка відвідує виставку. Одна особа враховується тільки один раз за весь період роботи виставки, незалежно від кількості візитів.
Партнери REX/T-REX
Оргкомітет висловлює щиру подяку партнерам виставок:
Генеральному поліграфічному партнеру — типографії «Вольф».
Партнеру — компанії BRANDCARD.
Галузевим партнерам — Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів АВІРСУ та Українській асоціації візуальних комунікацій У/А/В/І.
Інформаційним партнерам — журналам Print Plus і «Наружка».
Відвідувачі виставок
За три дні роботи виставки кількість відвідувачів склала 7 198 осіб (7 524 візити).
Розподіл візитів за днями:
На виставках проводилося анкетування відвідувачів. результати анкетування (дані 3 540 коректно заповнених анкет):
Галузь: |
|
реклама1 |
50,4% |
поліграфія |
39,5% |
торгівля |
20,9% |
освіта |
14,0% |
інформаційні технології |
8,3% |
будівництво та будматеріали |
6,1% |
харчова промисловість |
5,0% |
засоби масової інформації |
4,8% |
легка промисловість |
4,2% |
медицина і фармакологія |
4,2% |
індустрія розваг |
4,1% |
автомобілі та автосервіс |
3,9% |
зв'язок / телекомунікації |
3,4% |
банківські / фінансові послуги |
3,4% |
туризм |
2,7% |
меблева промисловість |
2,1% |
digital marketing |
2,1% |
транспорт |
1,4% |
інше |
9,3% |
|
|
1реклама: |
|
рекламні послуги (PR, BTL, дизайн, розміщення) |
64,9% |
виготовлення реклами |
58,1% |
матеріали та обладнання для виготовлення реклами |
19,6% |
Географія відвідувачів
Основні регіони в порядку зменшення кількості відвідувачів: Київ і область, Дніпро і область, Харків і область, Вінниця та область, Одеса, Львів, Черкаси, Чернігів, Рівне, Суми, Полтава та область, Запоріжжя, Донецька область, Житомир та область, Миколаїв , Тернопіль, Чернівці, Херсон.
Рекламна кампанія
Напередодні виставки проводилася масштабна рекламна кампанія у Києві та регіонах. Були задіяні канали: зовнішня реклама, радіо ( «Наше радіо», NRJ, «Бізнес-радіо»), Internet, SMM, ЗМІ, безпосередня робота з потенційними відвідувачами через кол-центр, партнерів і учасників виставки.
Джерела залучення відвідувачів
Фотозвіт і відео з виставки ви можете переглянути на сайтах www.rex.ua і www.t-rex.ua, а також на www.facebook.com/REX.UA
До зустрічі 25 – 27 вересня на виставках REX/T-REX 2018!