Дорогі друзі, колеги, партнери!
Оргкомітет виставок REX/T-REX висловлює щиру подяку учасникам, відвідувачам, партнерам — усім, хто був з нами на виставках і брав активну участь у їх підготовці.
Пропонуємо вашій увазі основні підсумки виставок
REX/T-REX 2018:
Виставкова площа, кв. м:
В тому числі площа стендів, нетто
Спеціальна виставкова площа (спікер-зона, бізнес-зона, REX Gallery) |
3 100
1 133,5
300 |
Кількість учасників,
в тому числі іноземних |
130
1 |
Представлено торговельних марок |
189 |
Представлено країн
(Україна, Польща) |
2 |
Кількість візитів відвідувачів * |
8 650 (+20%) |
Кількість відвідувачів ** |
8 997 |
*Візит — дія особи, що входить на виставку під час її офіційної роботи з перепусткою і представляє цільову аудиторію для організаторів і учасників. Одна особа може враховуватися тільки один раз на день.
**Відвідувач — особа, яка відвідує виставку. Одна особа враховується тільки один раз за весь період роботи виставки, незалежно від кількості візитів.
Партнери REX/T-REX
Генеральний поліграфічний партнер — типографія «Карбон Сервіс»

Інноваційний партнер — компанія KONICA MINOLTA.

AR партнер — компанія AR BROWSER
.
Партнер експозиції REX Photo — компанія Lightfield PRODUCTIONS

Галузевий партнер — Асоціація виробників та імпортерів рекламних сувенірів
Інформаційні партнери — журнали
Print Plus і
«Наружка».
Відвідувачі виставок
За три дні роботи виставки кількість відвідувачів склала 8 650 осіб (8 997візити).
Розподіл візитів за днями:
>
На виставках проводилося анкетування відвідувачів. результати анкетування (дані 3 843 коректно заповнених анкет):
Галузь: |
реклама1 |
50,7% |
поліграфія |
44,6% |
торгівля |
20,8% |
освіта |
11,6% |
інформаційні технології |
12,6% |
будівництво та будматеріали |
6,4% |
засоби масової інформації |
5,6% |
індустрія розваг |
5,0% |
зв'язок / телекомунікації |
4,3% |
харчова промисловість |
3,9% |
легка промисловість |
3,7% |
туризм |
3,7% |
медицина і фармакологія |
2,6% |
меблева промисловість |
2,5% |
транспорт |
2,5% |
банківські / фінансові послуги |
2,1% |
автомобілі та автосервіс |
1,8% |
digital marketing |
1,6% |
інше |
10,0% |
1реклама: |
рекламні послуги (PR, BTL, дизайн, розміщення) |
67,8% |
виготовлення реклами |
53,8% |
матеріали та обладнання для виготовлення реклами |
16,6% |
Географія відвідувачів
Основні регіони в порядку зменшення кількості відвідувачів: Київ і область, Дніпро і область, Харків і область, Вінниця та область, Одеса, Львів, Черкаси, Чернігів, Рівне, Суми, Полтава та область, Запоріжжя, Донецька область, Житомир та область, Миколаїв , Тернопіль, Чернівці, Херсон.
Рекламна кампанія
Напередодні виставки проводилася масштабна рекламна кампанія у Києві та регіонах. Були задіяні канали: зовнішня реклама, радіо ( «Наше радіо», NRJ), Internet, SMM, ЗМІ, безпосередня робота з потенційними відвідувачами через кол-центр, партнерів і учасників виставки.
Джерела залучення відвідувачів
Фотозвіт і відео з виставки ви можете переглянути на сайтах
www.rex.ua і
www.t-rex.ua, а також на
www.facebook.com/REX.UA
До зустрічі 24 – 26 вересня на виставках REX/T-REX 2019!