REX 2018 25-27 вересня
Взяти участь Замовити запрошення English

Програма

,

,

,
25.09.2018
Конференц-зал №1
12:00-15:00
Організатор:Print Plus.
На всіх учасників семінару чекають приємні сюрпризи від організаторів і доповідачів!
12:00-13:10Модуль 1. Цифра — локомотив поліграфії.
12:00-12:40Трансформації в поліграфічному бізнесі.
Є. Шиляєв, директор з маркетингу, Konica Minolta Ukraine
12:40-13:10Поліграфічний ринок: погляд у майбутнє.
І. Холод, начальник відділу розвитку регіонального ринку поліграфічного обладнання, компанія Xerox
13:10-13:40Модуль 2. Унікальні можливості великого формату.
13:10-13:25Новий рулонний УФ-принтер-каттер Mimaki UCJV150 / 300: можливості, переваги перед сольвентом.
С. Шабетник, провідний фахівець, компанія Mediaprint
13:25-13:40Нові принтери і технологія Dimense для створення і друку 3D-шпалер.
О. Куценко, провідний фахівець, компанія Mediaprint
13:40-14:45Модуль 3. Маркетинг & Менеджмент & Future.
13:40-14:00Дропшипінг у рекламно-сувенірному виробництві.
В. Ліндрик, маркетолог, компанія "Ультрадрук"
14:00-14:25Технології квантового переходу у змінений ринок сувенірів та поліграфії.
Поль Сергійович, незалежний експерт
14:25-14:45Нові можливості в поліграфії з паперами Pergaphica і Color Copy.
А. Гошуляк, фахівець з розширення ринків збуту, українське представництво компанії Mondi
Зареєструватися для відвідування можна за посиланням: https://goo.gl/hT2jZi
Участь безкоштовна!
Спікер-зона №1
12:00-18:00
12:00-12:30Мистецтво в рекламі: огляд синтез-трендів. Сувенір як арт-об'єкт.
Н. Волошина, виконавчий директор, Асоціація "АВІРСУ"
12:30-12:50Нова роль меценатства. Зростання ролі соціально значущих проектів у системі маркетингу компаній. Власні арт-об'єкти як приклади іміджевої, репутаційної реклами і одночасно внеску в соціально значущі проекти.
О. Соколинський, співвласник рекламно-маркетингового агентства "Спільна перемога", спортивний менеджер
12:50-13:15Сувенірні музичні інструменти: арт-об'єкт, предмет колекції, подарунок-релаксант, психоемоційна реабілітація. Мистецтво, реклама, дизайн, соціальна відповідальність, здоров'я — все в одному флаконі. Практикум, тест-драйв.
Є. Шевський, майстер музичних інструментів, VIMANA
13:15-13:45Кейс-студія "Мистецтво — вбивство смерті" (Ромен Роллан).
13:45-14:20Огляд резонансних проектів, що синтезують мистецтво і рекламу, в корпоративному секторі.
14:20-14:45Чи можливий "Ефект Медичі" в Україні? Синтез і взаємодія креативних індустрій.
К. Кузнєцов, офіційний представник Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions, продюсер Днів креативності в Україні та Форуму Креативних Індустрій
14:45-15:10Соціальні / культурні об'єкти як спосіб нестандартної комунікації з довгостроковим ефектом.
І. Медведєва, директор і власник, Рекламна компанія "Радуга"
15:10-15:35Аромат як інструмент мистецтва у рекламі. Маркетингові фішки, роль відчуттів, які впливають на підсвідомість. Ароматичні рекламні арт-рішення як взірці мистецтва.
Х. Курганська, Founder and Managing Partner, Ol.factory
15:35-16:05Нестандартні рішення в реалізації ідей у зовнішній рекламі та візуальній індустрії.
Українська Асоціація візуальної індустрії;
О. Столяров, власник компанії "Лука Галамар"
16:05-17:00Проект SPECDRUK PROFI — спільнота менторів та фахівців зі спеціальних видів друку.
М. Коробка, керівник проекту SPECDRUK (входить в Kiparis Plus Group, тісно взаємодіє з "Першою Українською Сувенірною Компанією");
К. Ткаченко, співзасновник рекламно-виробничої компанії "7 небо";
Л. Богуцька, кандидат хімічних наук, головний технолог, підприємство WWM — український завод з виробництва сублімаційних чорнил;
С. Метлашевський, директор, компанія "ШУЛЬЦЕ ПОЛІФОРМ"
17:00-17:40Круглий стіл асоціацій АВІРСУ, МАМІ, УАВІ, АКМУ. Дискусія про галузеві стандарти і ситуації, коли компанії потрапляють у "чорні списки".
17:40-18:00Підсумки конкурсу Effect PROMO Professional 2018. Номінація "Мистецтво і реклама. Сувенір як арт-об'єкт".
26.09.2018
Конференц-зал №1
11:00-14:00
Організатор:Print Plus.
11:00-12:10Цифрова етикетка в Україні. Актуальна ситуація.
Є. Шиляєв, директор з маркетингу, Konica Minolta Ukraine
12:10-13:10Як доcягти потрібного кольору упаковки?
М. Букасов, керівник відділу контрольно-вимірювального обладнання, компанія MacHOUSE
13:10-13:30VESNA. "Ні" клонам і тренд на індивідуальність.
О. Шойхет, президент, ППК "Весна"
13:30-13:50Папір Pergraphica для виробництва преміум-упаковки.
А. Гошуляк, фахівець українського представництва Mondi з розширення ринків збуту
14:00-14:30
Організатор:"СофтПресс".
Екологія власного інфопростору.
Інформаційне здоров'я та відповідальність у корпоративних комунікаціях.
Автоматизація визначення інфозагроз та ефективності власних дій.
Спікер-зона №1
12:00-13:00
Організатори:"7 небо", Epson.
Не проґавте унікальну можливість протягом 30-ти хвилин побути всередині друкарні з цифрового друку на футболках! (на базі нового текстильного принтера Epson SureColor SC-F2100)
Тільки найсучасніше обладнання. Максимальні швидкість і якість.
Усі виробничі процеси відкриті!
13:00-17:00
Організатор:Спільнота української агрокооперації "Гуртом".
Партнер:Центр української культури та мистецтва,"Рукотвори".
Українські фермери та крафтовики знаходяться на старті опанування основ маркетингу, реклами та збуту. Закоханість у справу, відсутність кліше, сміливі експерименти дозволяють зробити прорив і створити унікальний бізнес. Подальше зростання потребує серйозних знань, які акумулює конференція "Crafts Marketing, або Маркетинг суто для фермерів та майстрів".

Запрошуємо фермерів та хендмейдерів, готових до переходу на якісно новий рівень реалізації продукції, на ринок корпоративних сувенірів та бізнес-подарунків!
13:00-13:40Позиціонування.
13:00-13:20Як перетворити крафт на сувенір.
Н. Волошина, виконавчий директор, Асоціація Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України;
Ю. Градобик, представник бренду Fruit of the Loom на території України, Росії та країн колишнього СНД
13:20-13:40Food-туризм, або Смачний брендинг територій.
13:40-16:30Просування.
13:40-14:20Сторітелінг як ресурс розвитку фермерської справи.
Е. Слободянюк, автор бестселерiв "Настольна книга копирайтера", "Клад для копирайтера"
14:20-14:45Упаковка, що продає.
"Коніка Мінолта Україна"
14:45-15:10Food-фото, що продає.
Н. Лотра, директор з продажів, Lightfield Productions
15:10-15:40Смачні рекламні макети власноруч.
Я. Кухарук, Graphic Designer
15:40-16:10Як розробити стратегію просування фермерських товарів у соцмережах?
В. Харахаш, директор, Kiwi agency
16:10-16:30Як перетворити звичайний мед на "Мёд-Шмёд" та заробляти більше. Історія успіху.
А. Попроцька, М. Шмакова, співзасновник, компанія "Мёд-Шмёд™"